Kijkdag!!!!!

Wauw... Gisteren ben ik naar Amsterdam geweest om de Wylde Swan dan ook echt voor het eerst te bewonderen en aan boord te stappen!
Wat is het een mooi schip zeg, en wat heb ik genoten ondanks het koude en regenachtige weer!
Naast een rondleiding door en op het schip heb ik ook al een aantal van mijn mede-trainees ontmoet. We hebben al flink gekletst en het was super gezellig! Ook de groepsapp van Masterskip reis 1 ontploft regelmatig omdat we elkaar zo veel te vertellen hebben over wie we zijn, wat we doen etc. Iedereen heeft dan ook super veel zin in 19 oktober: dan gaan we iedereen inclusief de bemanning ontmoeten!
Het is zo onwerkelijk om te bedenken dat ik gisteren voor het eerst de boot zag en dat ik over 30 (!) dagen 6 weken op die plek ga leven; dat het mijn huis is!
Hieronder volgen wat foto's: geniet ervan!
Wat heb ik genoten van deze dag! EN NU......AFTELLEN!!!!!




Dit is de main hold. Hier wordt gegeten, gekletst en geslapen. Je kunt er ook voor kiezen om in een hangmat te slapen, maar deze zie je nu niet: die worden ter plekke op de reis opgehangen.
Dit is het voordek. Vanuit hier wordt het schip bestuurd.
  Dit is het middendek. Dit is de verzamelplaats van het schip en hier wordt o.a. verteld hoe de dag er uit gaat zien.
 Dit is het achterdek. Hier wordt het meeste zeilwerk gedaan.


De Wylde Swan





Reacties