Hèhè... een nieuwe post!

Ik heb al lang geen nieuwe post geplaatst, dit komt omdat ik het erg druk had met school! Ik heb komende week ook een proefwerkweek. Kortom; een behoorlijk hectische periode dus.
Het gaat best goed met de reissom: ik moet nog best een stukje maar ben zeker al goed op weg!
Ik ben van plan om na de zomervakantie door te gaan met mijn sponsorplan bij de "grotere" bedrijven. Ik hoop dan dat mijn droomreis echt dichtbij komt!
Ook nog een leuk nieuwtje is dat ik contact heb met maar liefst 10 andere trainees die meegaan op de Wylde Swan, met de dezelfde reis als ik! We hebben samen een Whatsapp-groepje en we kunnen allemaal niet wachten totdat het zover is!
Ondanks dat ik dus lang niets meer heb gepost, zijn er leuke en goede dingen gaande.
Ahoy en tot de volgende post maar weer!

Reacties