We zijn er bijna..... maar nog niet helemaal!!!

Zohé, het is lang stil geweest op mijn blog. Maar niet voor niets, want de voorbereidingen gaan de goede kant op! Zoals u kunt zien in mijn menu heb ik een nieuwe hoofdsponsor. Nogmaals bedankt Den Hollander Bouwadvies en Ontwerp!!! En natuurlijk ook de andere sponsoren, bedankt voor uw sponsoring!
Ik ben hard aan het werken om mijn laatste stukje (ja, u hoort het goed, het laatste (!) stukje!) van mijn reissom bij elkaar te krijgen. Ik moet nog €500,00 zien te werven en werken. Het eind is dus in zicht, maar (we moeten realistisch blijven😉) ik moet nog een stuk!
"De laatste loodjes" hoop ik bij elkaar zien te krijgen door meer muziek op straat te gaan spelen, net zoals ik dat op Koningsdag had gedaan. Verder hoop ik nog wat sponsoren te werven!
Qua "stoffelijke" voorbereidingen ben ik ook al goed bezig! Ik ben vandaag naar de Decathlon geweest om spullen te halen voor de reis zoals Fast Dry handdoeken, een rugzak, een zonnebrilkoord, een koplamp en nog veel meer. Wat geeft dat een leuk gevoel zeg, zo shoppen voor je reis! Voor je gevoel komt het dan nóg dichterbij. Wat overigens niet gelogen is, want het is nog maar 85 dagen tot vertrek! Woehhhh! Ik heb er zo veel zin in!!!! Ik kan niet wachten tot het zover is!
In het Masterskip-Whatsappgroepje maken we elkaar ook al lekker aan de gang: de anderen kunnen ook haast niet wachten. We hebben dan ook erg zin in de informatiebijeenkomst: hierbij leren we elkaar én de crew kennen.
Ik hoop dat u het leuk vond om weer wat van mij en mijn voorbereidingen te horen!
Ahoy!⚓

Reacties